Prima motocicletă electrică „clasică” în stil retro din lume este, de asemenea, extrem de practică
Alege drumul lung, lung spre casă.
Frumusețea nu trebuie să stea în calea practicității.
Ați putea spune că tradiția italiană de a combina designul frumos cu ingineria practică are o lungă perioadă de timp, chiar și până în epoca romană antică. Cu toate acestea, această frumusețe este complet modernă, de fapt, inovatoare.Nou pentru 2022, vă oferim trei culori noi uimitoare, dar păstram farurile anodizate care au făcut deja din EsseEsse9 un clasic instantaneu.
VITEZA MAXIMA |
Limitata la 200km/h | Limitata la 200km/h |
AUTONOMIE | Oras: 420 km (261 miles) – Combinat: 246 km (153 miles) – Extra-Urban: 198 km (123 miles) (EMCE) | Oras: 420 km (261 miles) – Combinat: 246 km (153 miles) – Extra-Urban: 198 km (123 miles) (EMCE) |
PUTERE MOTOR | Sustained: 80kW/109Hp at 8500 rpm - Peak: 86kW/115Hp at 8500 rpm (Eva EsseEsse9+/Eva EsseEsse9+ RS) | Sustained: 80kW/109Hp at 8500 rpm - Peak: 86kW/115Hp at 8500 rpm (Eva EsseEsse9+/Eva EsseEsse9+ RS) |
CUPLU | 200 Nm / 148 ft lb (Eva EsseEsse9+); 180 Nm / 133 ft lb (Eva EsseEsse9) | 200 Nm / 148 ft lb (Eva EsseEsse9+); 180 Nm / 133 ft lb (Eva EsseEsse9) |
CAPACITATE BATERIE | Capacitate maxima 21.5 kWh / Capacitate normala 18.9 kWh (Eva EsseEsse9+); | Capacitate maxima 21.5 kWh / Capacitate normala 18.9 kWh (Eva EsseEsse9+); |
VIATA: | 1200 cicluri @ 80% capacitate (100% DOD) | 1200 cicluri @ 80% capacitate (100% DOD) |
REINCARCARE: | Fast Charge DCFC Modul 4: 400 km/h sau 6,7 km/min ; Slow Charge Modul 2 sau 3: 63,5 km/h | Fast Charge DCFC Modul 4: 400 km/h sau 6,7 km/min ; Slow Charge Modul 2 sau 3: 63,5 km/h |
ACCELERATIE | 0-60 mph: 3.0 sec (EMCE) | 0-60 mph: 2.8 sec (EMCE) |
MODURI DE CONDUS | 4 Moduri de condus: Urban, Eco, Rain, Sport 4 Harti regenerative: Low, Medium, High, Off |
4 Moduri de condus: Urban, Eco, Rain, Sport 4 Harti regenerative: Low, Medium, High, Off |
ASISTENTA PARCARE | Inainte si inapoi (Viteza mica) | Inainte si inapoi (Viteza mica) |
ROATA FATA/SPATE | Aluminiu turnat: Fata 3.5” x 17” / Spate 5.5” x 17” | Aluminiu turnat: Fata 3.5” x 17” / Spate 5.5” x 17” |
ANVELOPA | Pirelli Diablo Rosso III – Fata 120/70 ZR17 / Spate 180/55 ZR17 | Pirelli Diablo Rosso III – Fata 120/70 ZR17 / Spate 180/55 ZR17 |
SUSPENSIE FATA | Marzocchi Ø43 mm,Rebound reglabil și amortizor de compresie, Preincarcare arc | Marzocchi Ø43 mm,Rebound reglabil și amortizor de compresie, Preincarcare arc |
SUSPENSIE SPATE | Suspensie mono reglabila de spate Bitubo, Preincarcare arc | Suspensie mono reglabila de spate Bitubo, Preincarcare arc |
TRANSMISIE | Regina, (16/44) 525 O-Ring Chain | Regina, (15/44) 525 O-Ring Chain |
ABS | Bosch Switchable | Bosch Switchable |
FRANA FATA |
Brembo, Double Floating Discs, Ø330 mm, 4 Pistons Radial Caliper | Brembo, Double Floating Discs, Ø330 mm, 4 Pistons Radial Caliper |
FRANA SPATE | Brembo, Single Disc, Ø240 mm, 2 Pistons Caliper | Brembo, Single Disc, Ø240 mm, 2 Pistons Caliper |
BORD | Cobo, 4.3” WQYGA 480×272 TFT Colour Display, integrated GPS receiver and Bluetooth communication 16.7 million colours; 9 Warning Lights; 6 + 6 Current Consumption Lights; Ambient Light Sensor; Real Time Clock; GPS 10Hz. Possibility to view the closest charging stations when connected to MYEnergica App | Cobo, 4.3” WQYGA 480×272 TFT Colour Display, integrated GPS receiver and Bluetooth communication 16.7 million colours; 9 Warning Lights; 6 + 6 Current Consumption Lights; Ambient Light Sensor; Real Time Clock; GPS 10Hz. Possibility to view the closest charging stations when connected to MYEnergica App |
CONTROL TRACTIUNE |
Six levels of intervention combined with the existing eABS and the Bosch ABS | Six levels of intervention combined with the existing eABS and the Bosch ABS |
CRUISE CONTROL | Sophisticated cruise control system that uses the electronic brake to maintain speed and increase braking energy | Sophisticated cruise control system that uses the electronic brake to maintain speed and increase braking energy |
INALIME SA |
31.1″ | 31.1″ |
AMPARTAMENT ROATA | 57.7” | 57.7” |
LUNGIME | 84.2” | 84.2” |
LATIME | 34.25” | 34.25” |
INALTIME | 45.35″ (mirrors not included) | 45.35″ (mirrors not included) |
GREUTATE | 260 kg (573 lbs) | 260 kg (573 lbs) |
Alege drumul lung, lung spre casă.
Frumusețea nu trebuie să stea în calea practicității.
Ați putea spune că tradiția italiană de a combina designul frumos cu ingineria practică are o lungă perioadă de timp, chiar și până în epoca romană antică. Cu toate acestea, această frumusețe este complet modernă, de fapt, inovatoare.Nou pentru 2022, vă oferim trei culori noi uimitoare, dar păstram farurile anodizate care au făcut deja din EsseEsse9 un clasic instantaneu.
Energica EsseEsse9+ împărtășește tehnologia și sofisticarea EGO+ și EVA Ribelle, dar este mai potrivită pentru conducere obișnuită, fără performanța pretențioasă a celorlalte două modele.Bancheta în stil retro și poziția relaxată de condus fac ca EsseEsse9+ să fie ideală pentru călătorii în doi și este alegerea preferată pentru călătorii electrice pe distanțe lungi din întreaga lume.La fel ca toate motocicletele noastre, EsseEsse9+ are o caracteristică exclusivă: toate cele trei opțiuni de încărcare – Slow Charge Mode 2 sau 3 și DC Fast Charge Mode 4, toate furnizate standard.Cu noua noastră tehnologie EMCE, aceasta înseamnă cea mai lungă autonomie a oricărei motociclete electrice: 420 km (261 mile) de autonomie în oraș, 246 km (153 mile) autonomie combinată de oraș și autostradă și 198 km (123 mile) de călătorie extraurbană.Dacă doriți și mai multă accelerație, selectați versiunea RS.
PUTERE: 80 kW – 109 Hp
CUPLU: 200 Nm – 148 lb-ft
VITEZA MAXIMA: 200 km/h – 125 mph
ACCELERATIE: 0-100 kmh – 0-60 mph 2.8 sec.
AUTONOMIE: 420 km – 261 mile Oras/ 246 km – 153 mile Combinat/ 198 km – 123 mile Extra Urban
Alegerea motociclistilor electrici pe distanțe lungi de pretutindeni, dar încărcate cu stilul italian clasic și rafinament pe care le-ai conduce cu plăcere de la cafenea la cafenea.Energica EsseEsse9 este alimentat de un motor electric AC cu magnet permanent, răcit intern cu ulei, care furnizează 180 Nm (133 lb-ft) cu bateria noastră brevetată de 13,4 kWh răcită cu aer cu canal de răcire vertical.Designul unic asigură că viteza maximă poate fi susținută fără nicio pierdere de putere și fără căldura care face ca mersul de vară pe motocicletele IC obișnuite să fie atât de inconfortabil.
TIP MOTOR
HSM (motor sincron hibrid) trifazat răcit cu lichid – 300 V – 12.000 rpm cu invertor cu control adaptiv
Energica dezvăluie noul motor și invertor EMCE, un pas semnificativ înainte în propulsia electrică pentru motociclete.EMCE este un motor și un invertor HSM complet nou, concepute exclusiv de Energica și Mavel.
Motorul și invertorul au acum un sistem de răcire cu lichid, rezultând într-un design mai simplu și mai eficient, cu dimensiuni reduse și eficiență termică mai mare.
Riderii vor aprecia cu adevărat beneficiile: greutate mai ușoară și un centru de greutate mai scăzut pentru o agilitate sporită; performanță de vârf mai mare; raza de actiune crescuta in special la viteze mai mari; și intervalele de întreținere reduse substanțial.
CONTROL ADAPTIV
Deoarece motorul și invertorul sunt dezvoltate în tandem, invertorul poate oferi control adaptiv.Aceasta înseamnă că poate selecta parametrii de control potriviți, deoarece aceștia variază: cuplul necesar vehiculului, turația motorului, modul de funcționare al sistemului, temperatura și alți factori care identifică starea de funcționare a grupului motopropulsor.Controlul adaptiv asigură că invertorul poate opera întotdeauna sistemul cât mai eficient posibil, extinzând în același timp limitele de funcționare ale sistemului în sine.
DESIGN INTEGRAT CU SISTEM DE RACIRE IMPARTIT
GREUTATE
Motorul și invertorul sunt cu 10 kg (22 lb.) mai ușoare decât designul nostru anterior, în ciuda faptului că oferă o eficiență termică mai bună și mai multă putere, reducând greutatea EsseEsse9+ la 256 kg (564,4 lbs.). Manevrarea motocicletei este îmbunătățită deoarece dimensiunea mai mică asigură și o inerție mai mică a motorului.
PUTERE
Puterea continuă furnizată de motor este aceeași ca înainte la 109 CP / 80 kW.Împreună cu accelerația crescută a versiunii RS aveți performanțe egale cu orice altă marcă de motociclete electrice pe drumurile publice.
AUTONOMIE
Reducerea greutății îmbunătățește intervalul pentru orice viteză, dar beneficiul real este creșterea intervalului la viteze mai mari de autostradă datorită eficienței termice mai mari care aduce temperaturi de lucru mai scăzute pentru noul motor EMCE. Prin urmare, intervalul crește de la 5% la 10% în funcție de stilul de conducere. Vești bune pentru navetiștii pe distanțe lungi!
MENTENANTA
Mai puține piese în mișcare înseamnă că este nevoie de mai puțină întreținere decât pentru motocicletele tradiționale. Intervalul nostru actual de schimbare a uleiului de transmisie/motor este la fiecare 10.000 km/6.000 mile. Nu mai mult. Schimbările uleiului de transmisie sunt acum doar la fiecare 30.000 km/18.600 mile și lichidul de răcire pentru motor/invertor la fiecare 45.000 km/28.000 mile. Condu și uită.
MOTORUL EMCE ATINGE 167 CP
MOTORUL EMCE ATINGE 167 CP
CINE ESTE MAVEL?
Energica a ales Mavel cu care să colaboreze pentru ingineria tehnică și proiectarea noului motor și invertor EMCE, datorită experienței bogate a acestei renumite companii italiene în crearea și fabricarea sistemelor de propulsie electrice de toate dimensiunile și aplicațiile.Nu a stricat faptul că Mavel are sediul într-o veche centrală hidroelectrică din accidentatul Valle D’Aosta, lângă Alpii elvețieni-italieni, la doar trei ore nord de Modena, cu drumuri cu adevărat uimitoare pentru motociclete peste tot în vecinătatea lor.
VITEZA MAXIMA
Limitata la 200 km/h (125 mph)
ACCELERATIE
EsseEsse9+ RS Version 0-100 km/h (0-60 mph): 2.8 sec (EMCE)
EsseEsse9+ 0-100 km/h (0-60 mph): 3.0 sec (EMCE)
EsseEsse9 0-100 km/h (0-60 mph): 3.1 sec
CUPLU
EsseEsse9+/RS 200 Nm / 148 lb-ft (EMCE)
EsseEsse9 180 Nm / 133 lb-ft
PUTERE
80 kW – 109 Hp
AUTONOMIE*
EsseEsse9+/RS Oras: 420 km (261 mile) – Combinat: 246 km (153 mile) – Extra-Urban: 198 km (123 mile) (EMCE)
EsseEsse9 Oras: 200 km (123 mile) – Combinat: 161 km (100 mile) – Extra-Urban: 128 km (80 mile)
Noul motor EMCE oferă aproximativ o autonomie suplimentară de 5% – 10% în funcție de stilul de condus față de designul anterior al motorului datorită greutății mai mici și eficienței termice mai mari.
Toate testele de autonomie efectuate în condiții reale pe suprafețe reale ale drumului.
MODURI DE CONDUS
4 moduri de condus: Urban, Eco, Rain, Sport
4 harti regenerative: Low, Medium, High, Off
ASISTENTA PARCARE
Inainte si inapoi (viteza mica)
CAPACITATE
EsseEsse9+ Max 21.5 kWh / Nominal 18.9 kWh – lithium polymer
EsseEsse9 Max 13.4 kWh / Nominal 11.7 kWh – lithium polymer
VIATA
1200 Cicluri @ 80% Capacitate (100% DOD)
REINCARCARE
DC Fast Charge Mode 4: 400 km/h or 6,7 km/min;
Slow Charge Mode 2 or 3: 63,5 km/h
PORT DE INCARCARE BATERIE
La bord, [110-220]V [50-60]Hz, 3 kW. Conform standardelor SAE J1772 și IEC 62196-2 cu semnal pilot pentru interfața stației de încărcare.
FUNCTIA DE ODIHNA INDELUNGATA
Odihnă lungă: permite întreținerea și echilibrarea automată a bateriilor pe perioade lungi de neutilizare
INTRERUPERE INCARCARE
Vehiculul poate fi configurat pentru a opri în mod automat încărcarea la un anumit nivel. Utilizatorul poate configura această funcție prin intermediul tabloului de bord
ROATA FATA SI SPATE
Aluminiu turnat: fatat 3.5” x 17” / spate 5.5” x 17”
ANVELOPA
Pirelli Diablo Rosso III – fata 120/70 ZR17 / spate 180/55 ZR17
CADRU
Spalier Tubular din Otel
BRACTUL OSCANDANT
Aluminiu turnat
SUSPENSIE FATA
Marzocchi Ø43 mm, Rebound reglabil și amortizare a compresiei, preincarcare arc
SUSPENSIE SPATE
Monoamortizor spate Bitubo Rebound reglabil, preîncărcare arc
RAPORT DE TRANSMISIE
EsseEsse9 / EsseEsse9+ Regina, (16/44) 525 O-Ring Chain
EsseEsse9+ RS Version Regina, (15/44) 525 O-Ring Chain
ABS
Bosch Switchable
FRANA FATA
Brembo, Double Floating Discs, Ø330 mm, 4 Pistons Radial Caliper
FRANA SPATE
Brembo, Single Disc, Ø240 mm, 2 Pistons Caliper
BORD
Cobo, display color TFT de 4,3” WQVGA 480×272, receptor GPS integrat și comunicare Bluetooth 16,7 milioane de culori; 9 Lumini de avertizare; 6 + 6 lumini cu consum de curent; Senzor de lumină ambientală; Ceas în timp real; GPS 10Hz. Posibilitatea de a vizualiza cele mai apropiate stații de încărcare atunci când este conectat la aplicația MYEnergica.
CONECTIVITATE
Bluetooth Low Energy; long Range ENERGICA CONNECTED RIDE (optional)
UNITATE DE CONTROL VEHICUL
O unitate de control al vehiculului care implementează un algoritm de gestionare a energiei și a energiei adaptive cu mai multe hărți gestionează vehiculul. Monitorizează constant bateriile, chiar și în poziția cheie oprită. Versiunea RS implementează o mapare și o parametrizare dedicate pentru a evidenția natura performantă și palpitantă a Energica, dezvoltată în lumea curselor.
CONTROL TRACTIUNE
Șase niveluri de intervenție combinate cu eABS și ABS Bosch existent
CRUISE CONTROL
Sistem sofisticat de control al vitezei de croazieră care utilizează frâna electronică pentru a menține viteza și pentru a crește energia de frânare.
INALTIME SA
790 mm / 31,1″
AMPARTAMENT ROATA
1465 mm / 57,7”
LUNGIME
2140 mm / 84,2”
LATIME
870 mm / 34,25”
INALTIME
1152 mm / 45,35″ (mirrors not included)
GREUTATE
EsseEsse9+/RS 260 kg (573 lbs.) (EMCE)
EsseEsse9 282 kg (621.7 lbs.)