Casca X-803 combina calitatea, performanta ridicata, confortul si siguranta intr-un singur element si este pregatita sa va insoteasca pe fiecare circuit, pe pista sau pe sosea.
Carcasa din fibra tricompozita cu fibra aramidica, fibra de sticla si continut ridicat de carbon
Casca este produsa cu capace de diferite dimensiuni in functie de marimea propusa si permite astfel sa ofere o proportie perfecta intre volumul castii si marimea motociclistului, mentinand in acelasi timp gradul de protectie si siguranta.
Comparativ cu predecesorul sau (modelul X-802RR), X-803 UC a fost imbunatatita in ceea ce priveste vizibilitatea laterala. In consecinta, este capabil sa ofere un confort de conducere sporit si o siguranta activa sporita.
VIZOR TRANSPARENT: Vizorul este combinat cu mecanismul de rotatie care echipeaza de ani de zile toate castile integrale Nolan: usor, fiabil, cu eliberare rapida a vizorului fara ajutorul uneltelor, reglarea (4 mm) a inchiderii pe garnitura hubloului,
Dispozitiv DOUBLE ACTION cu functie dubla de:
blocarea vizorului, pentru a preveni deschiderea accidentala, in special la viteze mari;
dezaburirea vizorului, la viteza redusa sau in caz de oprire, prin deschiderea minima a acestuia.
PINLOCK® FOG RESISTANT INTERNAL VISOR Furnizat si cu profil de silicon (FSB Full Silicone Border). a vizierei, fara a fi necesara demontarea acesteia.
SISTEMUL DE VENTILATIE RAF (RACING AIR FLOW): Rezultatul experientei indelungate si al testelor in tunelul aerodinamic si pe pista, consta in:
prize de aer superioare cu admisie difuza;
priza de aer frontala cu intrare directa;
admisie de aer cu flux mare pentru protectia barbiei, cu functie de dezaburire;
protectie frontala cu evacuare aerodinamica integrata;
extractoare laterale pentru evacuarea aerului;
extractor spate, integrat intr-un spoiler aerodinamic cu profil variabil
DISPOZITIV DE STABILITATE REGLABIL (ASD): Comparativ cu predecesorul sau (modelul X-802RR), X 803 UC a fost imbunatatit in ceea ce priveste stabilitatea la viteze mari, si datorita revizuirii complete a spoilerului spate. Profilul reglabil al spoilerului a fost confirmat, cu scopul de a adapta capacitatea aerodinamica a castii in raport cu diferitele pozitii si stiluri de pilotaj.
CAMERA: Comparativ cu predecesorul sau (modelul X-802RR), X-803 UC a fost imbunatatita in ceea ce priveste habitabilitatea in zona barbiei: mentoniera a fost usor alungita, pentru a oferi un confort static si dinamic mai mare.
CAPTUSEALA INTERIOARA DE CONFORT EXPERIENTA DE CURSE CU POTRIVIRE DE CARBON: Sapca cu constructie inovatoare din plasa faciliteaza difuzarea aerului in partea superioara a capului care, in acest fel, ramane rece si uscat. Captuseala interioara consta, de asemenea, din placute laterale pentru obraz (dreapta si stanga) si benzi de captuseala, toate complet detasabile si lavabile.
PLACUTE DE OBRAZ MONOBLOCK: Umplutura interna din spuma a pometilor este conceputa astfel incat sa ofere uniformitate a presiunilor si constanta a performantelor in timp, superioare celor oferite de umpluturile traditionale. In plus, acestea pot fi extrase din respectivele huse din tesatura pentru a facilita spalarea acestora din urma.
PARANASO (DEFLECTOR DE RESPIRATIE): Clar inspirat de ochelarii de ploaie utilizati in curse, este un accesoriu eficient, deoarece limiteaza aburirea.