Caracteristici:
- Profilul de matrita derivat din cursa pentru o pornire mai rapida si un efort redus de directie;
- Sistemul NTEC permite reglarea presiunii pentru conditiile de pista;
- Compusi revizuiti pentru centru si umeri pentru o aderenta maxima la uscare;
- Noua constructie combinata cu dezvoltarea compusului ofera o rezistenta imbunatatita pentru performante de curse sustinute.
Constructie Jointless Belt(JLB)
Toate anvelopele noastre de strada radiale sunt proiectate utilizand o combinatie de tehnologie de proiectare asistata de computer (CAD) si analiza a elementelor finite (FEA), precum si constructia JointLess Belt (JLB) (fie fata, fie spate). Constructia JLB elimina suprapunerile centurii, rezultand o manevrare mai usoara si un patch de contact mai stabil cu soseaua.
Tehnologia Multi-Tread(MT)
Ani de succes in campionatele mondiale Superbike, Endurance si GP au dus la dezvoltarea unui pionier multi-compus, care este transferat la multe dintre produsele noastre actuale Sportmax pentru sosea. Prin amestecarea compusilor, aceeasi anvelopa poate afisa proprietati de performanta diferite la unghiuri maxime de inclinare decat atunci cand este in pozitie verticala in timpul vitezei liniei drepte.
Tehnologia NTEC
Sistemul ingenios de reglare a presiunii NTEC de la Dunlop permite motociclistului sa optimizeze anvelopa ajustand presiunea de umflare. Pentru zilele de pista uscata, dezumflarea anvelopei va oferi o manevrabilitate previzibila si tenace la limita. Inapoi pe drum, umflarea la presiunile recomandate de producator va recompensa motociclistul cu niveluri de aderenta si performanta de varf.
Jointless Tread(JLT)
Tehnologia de infasurare cu banda Jointless Tread (JLT) permite pozitionarea precisa a mai multor compusi pe anvelopa pentru a obtine avantaje in durabilitate, rezistenta la uzura, aderenta de la centrul benzii de rulare la umar si stabilitate la viteza mare
Scrie un review