Caracteristici :
- Noul amestec de compus ofera o incredere crescuta a calaretului pe suprafete umede;
- Noul model inovator al benzii de rulare ofera o manevrabilitate exceptionala in toate conditiile;
- Siliceul cu suprafata ridicata ofera o durabilitate imbunatatita si performante exceptionale pe teren umed;
- Tehnologia Multi-Tread (MT) creste aderenta laterala in viraje si kilometrajul.
Tehnologii de anvelope Dunlop
Am fost primii care am aplicat standardele de performanta ale anvelopelor de curse la anvelopele de strada. Cu ingineri si designeri din Europa, Japonia si America de Nord.
Tehnologia Multi-Tread(MT)
Ani de succes in campionatele mondiale Superbike, Endurance si GP au dus la dezvoltarea unui pionier multi-compus, care este transferat la multe dintre produsele noastre actuale Sportmax pentru sosea si pista. Prin amestecarea compusilor, aceeasi anvelopa poate afisa proprietati de performanta diferite la unghiuri maxime de inclinare decat atunci cand este in pozitie verticala in timpul vitezei liniei drepte.
Constructie Jointless Belt(JLB)
Toate anvelopele noastre de strada radiale sunt proiectate utilizand o combinatie de tehnologie de proiectare asistata de computer (CAD) si analiza a elementelor finite (FEA), precum si constructia JointLess Belt (JLB) (fie fata, fie spate). Constructia JLB elimina suprapunerile centurii, rezultand o manevrare mai usoara si un patch de contact mai stabil cu soseaua.
Formula dinamica frontala (DFF)
Forma sectiunii anvelopei fata si profilul matritei au fost optimizate utilizand abordarea de design Dunlop Dynamic Front Formula (DFF). Acest lucru ofera echilibrul ideal intre efortul de directie, stabilitate si feedback, oferind incredere si placere de neegalat riderului.
Hisilica
Un continut crescut de siliciu este utilizat pentru a promova flexibilitatea compusului la temperaturi scazute. Folosit pentru a reduce dependenta unui compus de temperatura pentru a oferi o aderenta optima in conditii umede si mai putin decat ideale, precum si pentru a creste kilometrajul.
Carbon fine
Aderenta este imbunatatita printr-un contact rutier crescut la nivel micromolecular. In plus, compusul este intarit mai eficient, imbunatatind rezistenta la abraziune.
Raylon Ply Casing (RPC)
Rayonul este folosit ca material pentru straturi de carcasa, pentru a imbunatati kilometrajul si pentru a scurta timpul de incalzire.
Scrie un review
Review-ul a fost trimis cu succes.