Marime: S
Culoare: Negru / Galben / Rosu
Pentru: Unisex
Durata de livrare: 1
Sistemele combinate oferă o ventilație excelentă și eficientă. Noul canal superior oferă cu 11% mai mult flux de aer, cu comutatoare mai mari pentru o funcționare fără efort. Canalul aerian ghidează aerul din zona portului ochiului către conductele laterale. Noul difuzor este cu 20 mm mai lung cu o aerodinamică îmbunătățită, și cu unități de admisie mai mari cu 19%, ambele lucrează împreună cu un Air Wing pentru a îmbunătăți stabilitatea. Capacul bărbiei blochează pătrunderea aerului și atrage mai mult aer din zona gurii inspre exterior.
Componență netă structural perimetrală sau Curea periferică (super curea de fibră) Arai, împrumutată din tehnologia noastră F-1, maximizează rezistența și flexibilitatea învelișului, menținând în același timp o greutate redusă. Poziționată în partea superioară sau deasupra ochilor, această bandă permite utilizarea unei linii EPS mai subțiri, care îmbunătățește considerabil câmpul vizual ascendent - apreciat în special în timpul curselor moto! Compusul structural net adaugă o legătură fizică la legătura de rășină a mai multor straturi de fibre și a materialelor de întărire din carcasa. Ultimele rășini „Z-Mixture” cresc aderența materialului necesitând mai puțină rășină pentru o legătură mai puternică între materiale pentru a realiza o carcasă mai subțire și mai ușoară.
Cu VAS, poziția de montare a vizierelor este coborata, obținând o medie de 24 mm suplimentar pe ambele zone ale tamplelor, în căutarea formei ideale mai netede, care crește capacitatea de a devia energia. Drept urmare, acest lucru a făcut posibil ca toata carcasa să fie mai netedă și mult peste limita de testare a standardului Snell.
Creează un flux de aer sub cască, care reduce zgomotul și turbulența vântului, crescând în același timp puterea de evacuare a aerului cald din interiorul castii.
Evacuarea de aer îmbunătățita din zona ochilor, trece printr-un canal de aer dedicat către conductele laterale, îmbunătățind eficiența și reducând zgomotul.
Noul Top Vent oferă un flux de aer cu 11% mai mare decât ventilația anterioară. Noul comutator mai mare simplifică deschiderea și închiderea. Noul Top Vent are trei poziții; închis, pe jumătate deschis și complet deschis pentru a regla fluxul de aer și pentru a preveni pătrunderea apei atunci când este complet închis.
Noile evacuari au o lungime de 20 mm și sunt îndreptate pentru o aerodinamică îmbunătățită, lucrând împreună cu Air Wing pentru a îmbunătăți stabilitatea. Față de evacuarile anterioare, eficiența a crescut cu 19%. Noile orificii de admisie a aerului nu numai că au puncte de reglare cu trei poziții; închis, pe jumătate deschis și complet deschis, dar ajută și la îmbunătățirea etanșării care scade zgomotul vântului și intrarea apei.
Aerul proaspăt poate intra direct în zona frunții, fără a fi nevoie de găuri în această zonă critică a învelișului și a căptușelii absorbante de impact. Pentru modele specifice, ventilația este extinsă în zona tamplelor.
Ventilarea bărbiei cu trei poziții ajută la dezaburirea vizierei și ofera un aer proaspăt și rece.
Pentru a îmbunătăți extracția aerului cald din interior. Crește efectul de ventilație spre partea inferioară a castii.
Produce presiune scăzută în spatele orificiului de aerisire pentru o mai bună extracție a aerului cald. Integrat în carcasă pentru o aerodinamică mai bună, reduce zgomotul vântului și previne aparitia vibratiilor la viteză. În interior, un baraj mic de spumă ajută la absorbția și diminuarea zgomotului excesiv, fără a reduce performanțele de ventilație.
Ajută la reducerea zgomotului vântului și ajută la extragerea aerului cald din zona feței. În funcție de model, spolerul de barbie este retractabil.
Aerodinamica: Air Wing® brevetat ajustabilTestat și conceput in MotoGP pentru a reduce considerabil frecarea, turbulențelele și vibratiile, ceea ce duce la mai mult confort la viteze superioare. Îmbunătățește stabilitatea căștii la viteze mari sau când se frânează tare și reduce zgomotul. În funcție de model, Air Wing este reglabil în cinci unghiuri diferite de poziții de atac pentru a se potrivi cu fiecare poziție de conducere.
VAS MAX Visa scut este oferit standard pentru a oferi o vizibilitate mai bună în toate anotimpurile și pentru toate tipurile de conducere.
Împrumutat de la casca noastră din F1, noul mecanism de blocare al vizorului a fost complet modificat si funcționează fără probleme cu un singur deget - chiar și cu mănuși.
Împiedică efectiv aburirea vizierei, chiar și în condiții extreme de ploaie. Poate fi curățat și schimbat ușor.
Ajută la menținerea nivelului de aciditate neutru apropiat de pielea umană și de consumul antibacterian. Cu scopul de a fi mai moale și mai confortabil, am dezvoltat un material mai fin. Căptușeala este reglabilă, ceea ce permite o potrivire personalizată.
În funcție de model, pot fi îndepărtate ușor plăcuțele de obraz, căștile pentru urechi sau interiorul complet. Toate piesele (înlocuibile sau nu) pot fi curățate usor cu apă călduță și săpun. Clătiți bine după curățare și nu uscați niciodată în lumina directă a soarelui sau în apropierea unei surse de căldură. Piesele interioare cu grosimi diferite sunt disponibile pentru o potrivire personalizată pentru fiecare rider.
Folosirea de sisteme de comunicare este populara, dar problema este adesea că spațiul pentru un difuzor este limitat sau pur și simplu nu este prezent, ceea ce provoacă puncte de presiune neplăcute. Buzunarele difuzoarelor, oferind spațiu pentru montarea difuzoarelor fără a efectua confortul. (Difuzor neinclus).
Pentru a oferi o mai bună potrivire și îmbunătățirea confortului maxilarului inferior, sistemul de contur facial (FCS) funcționează cu un suport cu arc de spumă în placa obrazului care se comprimă și se redresează, oferind suportul necesar fără presiune excesivă.
Permite scoatrea casti mai ușor de la un motociclist rănit. Tragând filetele portocalii integrate în plăcuțe, plăcile din jurul obrazului alunecă. Facilitarea îndepărtarea casti pentru personalul medical. Minimizeaza riscului de rănire suplimentară.
Cea mai comună certificare de cască la nivel internațional, cerută de peste 50 de țări din întreaga lume.
General: Inspectata de 5 oriFiecare cască Arai trece prin cinci departamente de control de calitate separate: după realizarea cochiliei, după vopsire și completare grafică, după asamblare și două inspecții în proces.
Interiorul de calitate superioară al oricărei căști Arai poate fi curățat cu ușurință, cu săpun și apă călduță.
Este posibil să dureze până la cinci ani pentru ca un expert poata să câștige dreptul de a crea o casca Arai. Fiecare casca are nevoie de 27 de procedee diferite și pentru a construi o cască un expert Arai lucreaza aproximativ 18 ore.
Confortul de o zi întreagă, cu interiorul Arai se potrivesc și se imbina cele mai fine materiale de căptușeală cu sistemul extins de ventilație. Și datorită echilibrării perfecte și a distribuției în greutate a căștii, cu greu observați că purtați un Arai.
Toate căștile Arai sunt testate la gaurire, deși nu sunt cerute de standardele europene. Testul de gaurire Arai se realizează cu un con de test de 3 kg care lovește de la o înălțime de 3m casca.
Cel mai bun sistem de inchidere pentru casti.
Carcasa exterioară netedă a căștilor Arai este proiectată să alunece fără rezistență inutilă. Nu doriți să vă decelerați casca mai mult decât este necesar. Acesta este motivul pentru care toate orificiile de evacuare și conducte Arai sunt proiectate să se rupă în timpul impactului.
Arai folosește o carcasă exterioară foarte puternică pentru a răspândi forțele de impact și o carcasă interioară moale pentru a absorbi energia rămasă. Învelișul interior EPS cu densitate multiplă este realizat folosind o tehnologie unică de a combina între trei și cinci densități în diverse zone ca o singură componentă.
Forma organică a învelișului exterior Arai oferă un aspect mai natural, sigilează mai bine și se conformează mai mult formei naturale a capului pentru un confort îmbunătățit, potrivire și pentru a ajuta la reducerea turbulenței vântului.
Spre deosebire de mulți alți producători, Arai oferă carcase exterioare diferite pentru fiecare doua dimensiuni pentru majoritatea modelelor. Datorita acestui fapt este aproape imposibil să nu găsiți marimea potrivita.
Această cască Arai este proiectată pentru a îndeplini criteriile stricte specifice Arai, pe lângă standardul ECE 22-05 obligatoriu.
Componență netă structural perimetrală sau Curea periferică (super curea de fibră) Arai, împrumutată din tehnologia noastră F-1, maximizează rezistența și flexibilitatea învelișului, menținând în același timp o greutate redusă. Poziționată în partea superioară sau deasupra ochilor, această bandă permite utilizarea unei linii EPS mai subțiri, care îmbunătățește considerabil câmpul vizual ascendent - apreciat în special în timpul curselor moto! Compusul structural net adaugă o legătură fizică la legătura de rășină a mai multor straturi de fibre și a materialelor de întărire din carcasa. Ultimele rășini „Z-Mixture” cresc aderența materialului necesitând mai puțină rășină pentru o legătură mai puternică între materiale pentru a realiza o carcasă mai subțire și mai ușoară.
Tip Casca: Casca integrala / Full Face