Comanda si cu ridicare din Magazin - Șoseaua Pipera 48, București

Arai Casca integrala Arai RX-7V Maze Red, L

4.380,75 RON
Sistemele combinate oferă o ventilație excelentă și eficientă. Noul canal superior oferă cu 11% mai mult flux de aer, cu comutatoare mai mari pentru o funcționare fără efort. Canalul aerian ghidează aerul din zona portului ochiului către conductele laterale. Noul difuzor este cu 20 mm mai lung cu o aerodinamică îmbunătățită, și cu unități de admisie mai mari cu 19%, ambele lucrează împreună cu un Air Wing pentru a îmbunătăți stabilitatea. Capacul bărbiei blochează pătrunderea aerului și atrage mai mult aer din zona gurii inspre exterior.

Marime: L


Culoare: Multicolor


Pentru: Unisex


Stoc epuizat
Cod Produs: 135010204 Ai nevoie de ajutor? 0748 620 000
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)
RX-7V reprezintă vârful cunoștințelor si a experienței Arai în tehnologia fabricarii castilor. Cu o carcasă exterioară complet PB-SNC² (Componență netă structurală perimetrală), sistemul de viziere revoluționar VAS („Variable Axis System”) și o suprafață semnificativă și mai netedă în jurul tamplelor, RX-7V oferă noul reper în segmentul de casti premium.
De la noul strat de materiale anti-microbiene cu un cadru și mai subțire, la noile conducte, difuzorul îmbunătățit și canalele de aer integrate, fiecare componenta arată atenția asupra detaliilor atât de tipice pentru Arai. Arai și-a îmbunătățit continuu performanța „alunecarii” prin învățarea din scenarii reale.

Datorită noului strat mai puternic și mai neted si a sistemului VAS, RX-7V este mai aproape de forma ideală ca niciodată. Cu VAS, poziția de montare a vizierei este coborâtă cu 24 mm, urmărind forma ideală mai lină care crește capacitatea de a devia energia. Ca urmare, acest lucru a făcut posibil ca carcasa să fie complet netedă peste limitele de testare ale standardului Snell.



Ventilatie RX-7V

Sistemele combinate oferă o ventilație excelentă și eficientă. Noul canal superior oferă cu 11% mai mult flux de aer, cu comutatoare mai mari pentru o funcționare fără efort. Canalul aerian ghidează aerul din zona portului ochiului către conductele laterale. Noul difuzor este cu 20 mm mai lung cu o aerodinamică îmbunătățită, și cu unități de admisie mai mari cu 19%, ambele lucrează împreună cu un Air Wing pentru a îmbunătăți stabilitatea. Capacul bărbiei blochează pătrunderea aerului și atrage mai mult aer din zona gurii inspre exterior.








Constructie carcasei: PB-SNC2

Componență netă structural perimetrală sau Curea periferică (super curea de fibră) Arai, împrumutată din tehnologia noastră F-1, maximizează rezistența și flexibilitatea învelișului, menținând în același timp o greutate redusă. Poziționată în partea superioară sau deasupra ochilor, această bandă permite utilizarea unei linii EPS mai subțiri, care îmbunătățește considerabil câmpul vizual ascendent - apreciat în special în timpul curselor moto! Compusul structural net adaugă o legătură fizică la legătura de rășină a mai multor straturi de fibre și a materialelor de întărire din carcasa. Ultimele rășini „Z-Mixture” cresc aderența materialului necesitând mai puțină rășină pentru o legătură mai puternică între materiale pentru a realiza o carcasă mai subțire și mai ușoară.








Variable Axis System (VAS)

Cu VAS, poziția de montare a vizierelor este coborata, obținând o medie de 24 mm suplimentar pe ambele zone ale tamplelor, în căutarea formei ideale mai netede, care crește capacitatea de a devia energia. Drept urmare, acest lucru a făcut posibil ca toata carcasa să fie mai netedă și mult peste limita de testare a standardului Snell.







Ventilatie: Free Flow System (FFS)

Creează un flux de aer sub cască, care reduce zgomotul și turbulența vântului, crescând în același timp puterea de evacuare a aerului cald din interiorul castii.










Ventilatie: Canalul din zona ochilor

Evacuarea de aer îmbunătățita din zona ochilor, trece printr-un canal de aer dedicat către conductele laterale, îmbunătățind eficiența și reducând zgomotul.









Ventilatie: Ventilare centrală - admisie

Noul Top Vent oferă un flux de aer cu 11% mai mare decât ventilația anterioară. Noul comutator mai mare simplifică deschiderea și închiderea. Noul Top Vent are trei poziții; închis, pe jumătate deschis și complet deschis pentru a regla fluxul de aer și pentru a preveni pătrunderea apei atunci când este complet închis.








Ventilatie: Sistemul de evacuare

Noile evacuari au o lungime de 20 mm și sunt îndreptate pentru o aerodinamică îmbunătățită, lucrând împreună cu Air Wing pentru a îmbunătăți stabilitatea. Față de evacuarile anterioare, eficiența a crescut cu 19%. Noile orificii de admisie a aerului nu numai că au puncte de reglare cu trei poziții; închis, pe jumătate deschis și complet deschis, dar ajută și la îmbunătățirea etanșării care scade zgomotul vântului și intrarea apei.






Ventilatie: Ventilare in zona frunții

Aerul proaspăt poate intra direct în zona frunții, fără a fi nevoie de găuri în această zonă critică a învelișului și a căptușelii absorbante de impact. Pentru modele specifice, ventilația este extinsă în zona tamplelor.







Ventilatie: Ventilare bărbie cu trei poziții

Ventilarea bărbiei cu trei poziții ajută la dezaburirea vizierei și ofera un aer proaspăt și rece.









Ventilatie: Gură de evacuare din spatele gatului

Pentru a îmbunătăți extracția aerului cald din interior. Crește efectul de ventilație spre partea inferioară a castii.








Ventilatie: Evacuari laterale

Produce presiune scăzută în spatele orificiului de aerisire pentru o mai bună extracție a aerului cald. Integrat în carcasă pentru o aerodinamică mai bună, reduce zgomotul vântului și previne aparitia vibratiilor la viteză. În interior, un baraj mic de spumă ajută la absorbția și diminuarea zgomotului excesiv, fără a reduce performanțele de ventilație.








Aerodinamica: Spoiler sub barbie

Ajută la reducerea zgomotului vântului și ajută la extragerea aerului cald din zona feței. În funcție de model, spolerul de barbie este retractabil.

Aerodinamica: Air Wing® brevetat ajustabil

Testat și conceput in MotoGP pentru a reduce considerabil frecarea, turbulențelele și vibratiile, ceea ce duce la mai mult confort la viteze superioare. Îmbunătățește stabilitatea căștii la viteze mari sau când se frânează tare și reduce zgomotul. În funcție de model, Air Wing este reglabil în cinci unghiuri diferite de poziții de atac pentru a se potrivi cu fiecare poziție de conducere.





Vizor: VAS Vizor cu viziune maxima si functie dezaburire

VAS MAX Visa scut este oferit standard pentru a oferi o vizibilitate mai bună în toate anotimpurile și pentru toate tipurile de conducere.








Vizor: Sistem de inchidere nou

Împrumutat de la casca noastră din F1, noul mecanism de blocare al vizorului a fost complet modificat si funcționează fără probleme cu un singur deget - chiar și cu mănuși.







Vizor: Pinlock

Împiedică efectiv aburirea vizierei, chiar și în condiții extreme de ploaie. Poate fi curățat și schimbat ușor.








Interior: Liner din material antibacterian

Ajută la menținerea nivelului de aciditate neutru apropiat de pielea umană și de consumul antibacterian. Cu scopul de a fi mai moale și mai confortabil, am dezvoltat un material mai fin. Căptușeala este reglabilă, ceea ce permite o potrivire personalizată.







Interior: Interior inter-schimbabil

În funcție de model, pot fi îndepărtate ușor plăcuțele de obraz, căștile pentru urechi sau interiorul complet. Toate piesele (înlocuibile sau nu) pot fi curățate usor cu apă călduță și săpun. Clătiți bine după curățare și nu uscați niciodată în lumina directă a soarelui sau în apropierea unei surse de căldură. Piesele interioare cu grosimi diferite sunt disponibile pentru o potrivire personalizată pentru fiecare rider.






Interior: Buzunare casti intercom

Folosirea de sisteme de comunicare este populara, dar problema este adesea că spațiul pentru un difuzor este limitat sau pur și simplu nu este prezent, ceea ce provoacă puncte de presiune neplăcute. Buzunarele difuzoarelor, oferind spațiu pentru montarea difuzoarelor fără a efectua confortul. (Difuzor neinclus).







Interior: Sistem de contur facial (FCS)

Pentru a oferi o mai bună potrivire și îmbunătățirea confortului maxilarului inferior, sistemul de contur facial (FCS) funcționează cu un suport cu arc de spumă în placa obrazului care se comprimă și se redresează, oferind suportul necesar fără presiune excesivă.







Comfort: Sistem de eliberare de urgență (ERS)

Permite scoatrea casti mai ușor de la un motociclist rănit. Tragând filetele portocalii integrate în plăcuțe, plăcile din jurul obrazului alunecă. Facilitarea îndepărtarea casti pentru personalul medical. Minimizeaza riscului de rănire suplimentară.








Certificare: ECE 22-05

Cea mai comună certificare de cască la nivel internațional, cerută de peste 50 de țări din întreaga lume.

General: Inspectata de 5 ori

Fiecare cască Arai trece prin cinci departamente de control de calitate separate: după realizarea cochiliei, după vopsire și completare grafică, după asamblare și două inspecții în proces.





General: Interior lavabil

Interiorul de calitate superioară al oricărei căști Arai poate fi curățat cu ușurință, cu săpun și apă călduță.








Realizate manual

Este posibil să dureze până la cinci ani pentru ca un expert poata să câștige dreptul de a crea o casca Arai. Fiecare casca are nevoie de 27 de procedee diferite și pentru a construi o cască un expert Arai lucreaza aproximativ 18 ore.







Confort de toată ziua

Confortul de o zi întreagă, cu interiorul Arai se potrivesc și se imbina cele mai fine materiale de căptușeală cu sistemul extins de ventilație. Și datorită echilibrării perfecte și a distribuției în greutate a căștii, cu greu observați că purtați un Arai.







Teste de gaurire

Toate căștile Arai sunt testate la gaurire, deși nu sunt cerute de standardele europene. Testul de gaurire Arai se realizează cu un con de test de 3 kg care lovește de la o înălțime de 3m casca.







Curea cu inel dublu D

Cel mai bun sistem de inchidere pentru casti.









Formă netedă, protecție mai bună

Carcasa exterioară netedă a căștilor Arai este proiectată să alunece fără rezistență inutilă. Nu doriți să vă decelerați casca mai mult decât este necesar. Acesta este motivul pentru care toate orificiile de evacuare și conducte Arai sunt proiectate să se rupă în timpul impactului.







Înveliș exterior puternic, înveliș interior moale

Arai folosește o carcasă exterioară foarte puternică pentru a răspândi forțele de impact și o carcasă interioară moale pentru a absorbi energia rămasă. Învelișul interior EPS cu densitate multiplă este realizat folosind o tehnologie unică de a combina între trei și cinci densități în diverse zone ca o singură componentă.








Forma organică

Forma organică a învelișului exterior Arai oferă un aspect mai natural, sigilează mai bine și se conformează mai mult formei naturale a capului pentru un confort îmbunătățit, potrivire și pentru a ajuta la reducerea turbulenței vântului.








5 ani garanție limitată
Toate căștile Arai sunt garantate împotriva defectelor din materiale și manoperă și pot fi utilizate numai pentru primul utilizator purtata corespunzător timp de 5 ani de la data primei utilizări, dar nu mai mult de 7 ani de la data fabricării.

Carcase exterioare diferite

Spre deosebire de mulți alți producători, Arai oferă carcase exterioare diferite pentru fiecare doua dimensiuni pentru majoritatea modelelor. Datorita acestui fapt este aproape imposibil să nu găsiți marimea potrivita.








Teste specifice Arai

Această cască Arai este proiectată pentru a îndeplini criteriile stricte specifice Arai, pe lângă standardul ECE 22-05 obligatoriu.

 

Această cască Arai este proiectată pentru a îndeplini criteriile stricte specifice Arai, pe lângă standardul ECE 22-05 obligatoriu.

Vezi mai mult
Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!